• +90 212 709 97 74
  • info@SKYSOFT.com.tr
Gökay Bostancı
71.131
15 Aralık 2020 Salı

Instagram Profil Ziyaretçi Sayısı Nasıl Artırılır?

Instagram profil ziyaretlerini artırmak için platform üzerindeki çalışmalarınızla ilgili plan belirlemelisiniz. Kullanıcıları profilinize çekmek ve sonrasında sizi takip etmelerini sağlayabilmek istiyorsanız aktif bir şekilde Instagram hesabınızı kullanmalısınız. Bu süreçte ne tür çalışmalar yapmanız gerektiğini bilmiyorsanız içeriğimize göz atmaya devam edebilirsiniz.

Instagram Profil Bilgileri Nasıl Doldurulmalı?

Instagram profil ziyaretinizi artırmak için ilk olarak profilinizi uygun şekilde doldurmalısınız. Bilgilerinizi detaylandırmanız ve markanızla ilgili metinleri oluşturmanız sizi diğer rakiplerinizden bir adım öne taşır. Markanızı, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtabilecek kısa açıklama metnini profilinize yazabilirsiniz.

Profilinizi ziyaret eden kişilere sizi takip etmeleri için geçerli bir sebep vermelisiniz. Bu bilgiler arasında e-ticaret sitenize yönlendirme linki bulunabilir. E-posta veya telefon numaranızı da mutlaka profilinize girmelisiniz. Ayrıca markanızı yansıtabilecek güzel bir görsel de kullanmalısınız.

Instagram Profil Fotoğrafı Nasıl Olmalı?

Kullanıcılar markanız ya da ürünlerinizle ilgili Instagram’da arama yaptıkları zaman marka profiliniz bu sonuçlarda ön plana çıkar. Ziyaretçilerin markanızı daha rahat tanımalarını sağlamak, markalaşma ve kurumsal kimliği oluşturma sürecinde sizi en iyi şekilde yansıtabilecek bir fotoğrafınız olmalıdır. Profil fotoğraflarında özellikle logo kullanmanız bu süreçte doğru bir yaklaşım olabilir.

Instagram Paylaşım Sıklığı Nasıl Olmalı?

Instagram profilinizdeki ziyaretçi sayılarını artırmak istiyorsanız paylaşımlarınızı sık sık yapmalısınız. Kullanıcılar ‘’Keşfet’’ ve ‘’Hashtag’’ler üzerinden arama yaptıkları zaman muhakkak sizin içeriklerinize ulaşmalıdır. Bunun için içerik paylaşım sıklığını önceden belirlemelisiniz. Doğru strateji için hedef kitle araştırması yapmayı da unutmamalısınız.

Instagram’daki görünürlüğünüzü artırmak için paylaşım takviminizi analiz çalışmaları yaparak belirleyebilirsiniz. Profilinizi ziyaret edenlerin sayısını artırmak için içeriklerinizin arasına çekiliş ve yarışmalar koyabilirsiniz.

Kullanıcıları profilinize çekebilmek ve sizi takip edebilmelerini sağlayabilmek için bu yöntemlerden yararlanabilirsiniz. Belirli aralıklarla çekilişler düzenlemek zaman içerisinde takipçi ve etkileşimlerinizi artırmanızı sağlar.

Çekiliş ve yarışmaların zaman aralıklarını da en iyi şekilde ayarlamalısınız. Sürekli çekiliş yapmanız, kullanıcıları buna alıştırabilir ve kampanya haricinde sizi ziyaret etmemelerine sebep verebilir. Bu durum marka ve ürünlerinizin değerinin düşmesine sebep verebilir.

Instagram Hikaye Paylaşımı Önemli mi?

Instagram hikaye paylaşımları son dönemlerde gönderilerden daha da yüksek bir değer görüyor. Popüler hale gelen hikayelerden ziyaretçi elde etmek isterseniz yaratıcı olmalısınız. Hikaye paylaşımlarınıza ağırlık verirken yine içerik takvimi oluşturur gibi ayrı bir takvim oluşturmanız gerekiyor.

Hashtaglerinizi hikayelerde paylaşabilmeniz mümkündür. GIF veya anket gibi özellikleri kullanarak etkileşim yaratabileceğiniz hikayelerinizde aynı zamanda hashtagler de kullanabilirsiniz.

Aynı zamanda hikaye paylaşımlarınızı reklamlar ile desteklediğiniz zaman yeni kitlelere ulaşabilme şansı da elde edebilirsiniz. Hikayeler üzerindeki kullanıcıları profilinize ya da web sitenize yönlendirerek geri dönüşüm oranlarınızı artırabilirsiniz.

Instagram İşletme Profiline Geçmek Gerekli mi?

İşletme profiline geçiş yapmanız kesinlikle gerekiyor. Çünkü Instagram’da markanızla ilgili reklamlar vermek isterseniz işletme profiline sahip olmalısınız. Ürün, kampanya ve hizmet tanıtımları için reklam oluşturabileceğiniz gibi Instagram profil ziyaretlerini artırmak için reklam kampanyaları yaratabilirsiniz.

Farklı içerikler ve farklı hedeflemeler sayesinde Instagram üzerinde değişik kitlelere ulaşabilirsiniz. Markanızı, hizmetlerinizi ve profilinizi kitlelere gösterecek reklam kampanyaları oluşturabilirsiniz. Instagram ve Facebook reklamlarınızın hedeflemeleriniz ne şekilde yapabileceğiniz ve hedeflemelerinizi nasıl geliştirebileceğinizi öğrenerek reklam bütçenizi verimli şekilde kullanabilirsiniz.

Bu detayları göz önünde bulundururken paylaşım zamanlarınıza da dikkat etmeye özen göstermelisiniz. Kullanıcıların aktif oldukları zaman dilimlerinde paylaşımlar yaparak içeriklerinizin geniş kitlelere ulaşabilmesini sağlayabilirsiniz. Gönderilerinizin her zaman özgün olması gerektiğini de asla unutmamalısınız. Kopya içerikler ile kitlelere erişebilmeniz mümkün değildir.

Son Blog Yazıları